AVUI FEM 30 ANYS!!!!

xinxin
Avui fa 30 anys que Construccions Freixenet va obrir les seves portes com a empresa de serveis de construcció i rehabilitació!!!
Van començar aquesta aventura tres professionals de la construcció, en Joan, en Llorenç i en Cinto, que amb la seva experiència i esforç han aconseguit refermar aquest projecte que avui és una empresa consolidada a la Vall de Camprodon i dóna feina a professionals del sector i a industrials diversos.
Construccions Freixenet ha anat diversificant els serveis i ofereix promocions immobiliàries perquè vostè pugui trobar la llar a mida de les seves necessitats o construir el negoci dels seus somnis 😉
Però tot això no hauria estat possible sense el seu suport, per això, avui bridem per tots vostès tot agraint-los la confiança!!!

pastis